فرماندار شهرستان بندر خمیر:

پروژه‌های دهه فجر با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان در بندر خمیر به بهره‌برداری رسید

بندر خمیر (پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر  گفت: در دهه مبارک فجر و همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به استان هرمزگان و حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مقامات عالی در شهرستان، پروژه‌های حوزه راه و مسکن با اعتباری بالغ بر ۵۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های دهه فجر با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان در بندر خمیر به بهره‌برداری رسید

میرهاشم خواستار تصریح کرد: ۳۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن به نمایندگی از ۲۹۰ مسکن شهری و روستایی باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید. این در حالی است که بالای ۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی در شهرستان در حال ساخت است.

وی افزود: 10.5 کیلومتر از جاده‌های بزرگراه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان با حضور مهرداد بذرپاش (وزیر راه و شهرسازی) در محور کهورستان - لار به نمایندگی از پروژه‌های راه استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید و در ادامه با حضور رضا محتشمی‌پور (معاون وزیر صمت) جاده بین معادن سنگ گچ شهرستان خمیر به طول ۱۳ کیلو متر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

خواستار با اشاره به دیدار نخبگان شهرستان با معاون وزیر صمت اظهار کرد: در دیدار نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم با معاون وزیر صمت، مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان بندر خمیر در حوزه‌های مختلف بیان شد.

فرماندار بندر خمیر خاطرنشان کرد: مشکلات شهرستان در حوزه راه، گردشگری، صنعت، دریایی و..‌‌. به‌صورت شفاهی و کتبی با وزرا بیان و تا حصول نتیجه آن‌ها پیگیری خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار