استخدام ۱۲۹۱ نفر با آزمون دوم شهید زین‌الدین؛ ۱۸ بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام

تهران (پانا) - دفترچه راهنمای ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین منتشر شد و متقاضیان شرکت در این آزمون تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استخدام ۱۲۹۱ نفر با آزمون دوم شهید زین‌الدین؛ ۱۸ بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، خلیل اسدی؛ مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری این سازمان با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین برای ۱۸ استان با ظرفیت استخدام ۱۲۹۱ نفر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این مرحله استان‌های ایلام‌، بوشهر، چهارمحال و بختیاری‌، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی،‌ خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و‌ بویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد از طریق این آزمون، منابع انسانی خود را تکمیل می‌کنند.

اسدی در خصوص زمان برگزاری آزمون در این استان‌ها و زمان اعلام نتایج آن، گفت: دومین آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود ونتایج آن نیمه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

این آزمون بر اساس مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام برگزار می‌شود.

مرحله اول طرح شهید زین‌الدین، ۸ دی‌ماه همزمان با برگزاری یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ویژه استان‌های اردبیل و زنجان برای استخدام ۱۵۸ نفر برگزار شد.

لینک ثبت‌نام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار