پیام تبریک معاون آموزش و پرورش اصفهان به‌مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اصفهان (پانا) - مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون آموزش و پرورش اصفهان به‌مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

متن پیام مهدی نم نبات به شرح زیر است:

«ایام الله دهه فجر تجلی باشکوه حماسه و سربلندی ملت بزرگ ایران است.ملتی که همواره ثابت کرده است در مسیر استقلال ،آزادی و عدالتخواهی و ظلم ستیزی اراده ای پولادین دارند. امروز کشور عزیزمان ایران با الهام گرفتن از همان اراده های پولادین آغاز انقلاب و به برکت خون شهدای این مرزوبوم مسیر پیشرفت را طی و بر فراز قله ی پیشرفت قرار گرفته و منشاء تحول و تعالی در جهان شده است.
بدون شک تحقق آینده ای بهتر و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ی تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران محقق خواهد شد.
امروزه دشمنان بر نقش آفرینی و اثر گذاری معلمان و دانش آموزان عزیز ما در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقف اند ،لذا همواره سعی دارد با توطئه های گوناگون و جنگ های شناختی این قشر اثر بخش را از مسیر اصلی دور نماید ،نقش فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی در برابر این نقشه ها این است که هوشیار باشند.فرهنگیان باید انتقال دهنده و تبیین کننده ارزش ها ی دینی و فرهنگی انقلاب به نسل جدید باشند تا فرزندان این سرزمین با تکیه بر خودباوری و عزت طلبی درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی نمایند.
اینجانب فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را خدمت مردم شهید پرور ایران،جامعه فرهنگیان و دانش آموزان که ادامه دهنده ی راه مقدس انقلاب هستند تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار