افتتاح دو پروژه عمرانی در شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون رئیس جمهور

اصفهان (پانا) -همزمان با دهه فجر؛ دو پروژه عمرانی با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور در شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو پروژه عمرانی در شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون  رئیس جمهور

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور عصر امروز به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی آران و بیدگل در این منطقه حضور پیدا کرد.

طرح پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان، این پست خط انتقالی به طول ۵ کیلومتر و دارای ۲۵ پایه تلسکوپی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و ایجاد پست با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

ایستگاه مدولار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت ویگل به منظور برطرف کردن افت ولتاژ و تأمین برق پایدار و مطمئن به مشترکین خانگی و صنعتی در این شهرستان احداث شده است.

یک فیدر خط و یک فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت با یک ترانسفورماتور قدرت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر که از طریق ۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت امکان توزیع انرژی را فراهم می‌کند.

همچنین مدرسه ۶ کلاسه ابوالشهید آقامحمد غیرتی در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای ۸۵۲ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار