طارمی: به بیرانوند گفتم نشان بده که بهترین گلر تاریخ هستی

کار را مقابل ژاپن در می‌آوریم

تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی ایران گفت پیش از پنالتی به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
طارمی: به بیرانوند گفتم نشان بده که بهترین گلر تاریخ هستی

مهدی طارمی پس از بازی ایران مقابل سوریه، در پاسخ به اینکه در دیدار با ژاپن حضور ندارد،اظهار کرد: مهم این بود که بردیم. ممنونم از بچه‌ها، ممنونم از غیرتی که گذاشتند. آخر بازی با علی (بیرانوند) حرف زدم و مخصوصا او دمش گرم. او خیلی لطف کرد. به بیرانوند گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی خودت را نشان بده. ما که مطمئن هستیم و به وی اعتماد داریم.

وی ادامه داد: تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم، این است که دم غیرت بچه‌ها گرم. مطمئن بودم بچه کار را در پنالتی‌ها در می‌آورند. علی (بیرانوند) سلطان گرفتن پنالتی است. ما که سلطان پنالتی هم داریم، علی هم سلطان پنالتی است. در تمرینات پنالتی همه بازیکنان ما گل می‌زدند و اگر به جای این ۵ نفر که پنالتی زدند، ۵ نفر دیگر هم می‌رفتند باز برنده می‌شدیم. بچه‌های ما آنقدر خوب پنالتی می‌زدند که در تمرینات علی هم نمی‌توانست آنها را بگیرد. من این جمله را قبول دارم که به بیرانوند گفتم تو از نظر ما بهترین گلر تاریخی و الآن خودت را نشان می‌دهی یا نه؟

طارمی ادامه داد: کارت زرد اولی که داور به من داد را قبول ندارم، زیرا من پریدم و پای من روی پای بازیکن سوری سر خورد. من به دنبال چیزی نبودم ولی کارت زرد دوم کاملاً درست بود. من اصلاً حواسم نبود که کارت زرد دارم. موقعی که تکل را زدم فهمیدم.

مهاجم تیم ملی اظهار داشت: ما در این تورنمت ۲ کارت زرد گرفتیم. فقط صادق و حسین کنعانی کارت گرفتند.

وی در خصوص عدم حضور بازی با ژاپن، گفت: بچه‌ها کار را درمی‌آورند. مهم تیم بودن است که ما تیم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار