سرمایه‌گذاری ۱۴۷ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های دهه فجر امسال در بوشهر

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر گفت ‌بیش از ۱۴۷ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های دهه فجر امسال در بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری ۱۴۷ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های دهه فجر امسال در بوشهر

احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در آیین نواخته‌شدن گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه نجابت شهر بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

محمدی‌زاده افزود: استان بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و دولت سیزدهم حضرت آیت الله رئیسی، در عرصه های مختلف، اقدامات بزرگ و ماندگاری انجام داده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴۷ هزار میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: از فردا دوازدهم بهمن ماه در شهرستان های ده گانه استان به ترتیب برنامه ریزی، حضور پیدا خواهیم کرد و پروژه های کوچک و متوسط و بزرگ را با حضور مسئولان ملی و استانی و محلی افتتاح و کلنگ زنی می کنیم.

محمدی‌زاده با دعوت از مردم برای حضور در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی گفت : یازدهم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود که از مردم شریف استان بوشهر می خواهیم حماسه ای بزرگ از حضور دشمن شکن در این انتخابات را رقم بزنند.

استاندار بوشهر همچنین از دانش آموزان و رای اولی ها خواست با حضور خود در انتخابات اسفندماه، شور و شوق انتخاباتی ایجاد کنند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار