طنین انداز شدن نوای زنگ انقلاب در هزار و ۸۰۰ مدرسه خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از طنین انداز شدن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در بیش از یک هزار و ۸۰۰ مدرسه خراسان جنوبی داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طنین انداز شدن نوای زنگ انقلاب در هزار و ۸۰۰ مدرسه خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد، در آیین نواختن زنگ انقلاب که به صورت نمادین در دبیرستان بحرالعلوم بیرجند برگزارشد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایران در رژیم ستم شاهی، وابستگی به بیگانگان بود که به برکت انقلاب، از زیر سیطره این وابستگی خارج شده و به خودکفایی رسیده ایم .

وی، از دهه مبارک فجر به عنوان نماد وحدت ملی و فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یاد کرد و افزود: در واقع ایام ا... پیروزی انقلاب اسلامی نماد غلبه اراده ایمان، امید و عزم راسخ، در برابر قدرت پوشالی مستکبران جهان خوار است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به دشمنی ها و تهدیدات متنوع نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظام سلطه علیه مردم مظلوم ولی قهرمان ایران اسلامی، از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز، گفت: دشمنان کینه توز، باتوسل به انواع تهدیدات و ترور سعی در مأیوس کردن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز از ادامه مسیر مقدسشان داشته و دارند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش د خراسان جنوبی، با اشاره به فاصله یک ماهه تا برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخابات را مظهر اتحادملی و اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: جوانان رأی اولی، نقش مهمی در مشارکت و برگزاری انتخابات پرشور دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دشمن نیز با علم به این موضوع در تلاش است؛ با تاکید بر معیشت و مسائل اجتماعی بر قشر جوان و نوجوان تاثیر گذاشته آنها را نسبت به انقلاب دلسرد کند، خاطر نشان کرد: بنا به وصیت حاج قاسم سلیمانی امروز ایران حرم است و اگر این حرم پا برجا بماند حرمت سایر حرم ها نیز حفظ می شود، لذا حضور در انتخابات به منزله قرار گرفتن در میان سپاه امام حسین«ع» و غفلت از آن به منزله همراهی با لشکریان یزیدی است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ادامه داد: همه ساله آیین نواختن زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مدارس برگزار می‌شد؛ اما امسال با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این آیین به صورت همزمان در روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه، برگزار شد.

به گفته موسوی نژاد، انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای شهداست و باید همه به پای این میراث تا پای جان بمانیم واین موهبت الهی را به نسل آینده انتقال دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار