زنگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس منطقه ۵ طنین‌انداز شد

تهران (پانا) - همزمان با سراسر کشور و مدارس آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، زنگ انقلاب به صورت نمادین در مدرسه شاهد حضرت زینب (س) توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس منطقه ۵ طنین‌انداز شد

طنین زنگ انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، در ساعت نه و سی و سه دقیقه صبح روز چهارشنبه ۱۱ بهمن، با حضور محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین، کارشناس مسئولان و نیز شهردار ناحیه ۶ این منطقه، نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، بعد از نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد حضرت زینب (س)، انقلاب را میراث گران‌بهایی دانست و افزود: برای حفظ ارزش‌های انقلاب و این میراث گران‌بها، باید تلاش کرد تا در مسیر آن حرکت کنیم و آن را به نسل آینده تحویل دهیم، همانطور که گذشتگان انقلاب را به سرانجام رسانده و تحویل ما دادند، ما هم باید این انقلاب را حفظ کرده و به بهترین شکل تحویل شما آینده‌سازان این مرز و بوم دهیم.

وی در ادامه افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن نسل جوان و نوجوان بویژه دانش‌آموزان با وقایع انقلاب اسلامی است و بخش بزرگی از این رسالت توسط معلمان، همکاران فرهنگی و کادر مدرسه تحقق می پذیرد‌.

در پایان، دانش‌آموزان مدرسه حضرت زینب(س) این رویداد را با اجرای سرود، نمایش و پذیرایی جشن گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار