اعلام برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در دهه فجر؛ با هفته ماها به استقبال دهه فجر می‌رویم

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در دهه فجر؛ با هفته ماها به استقبال دهه فجر می‌رویم

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با حضور در برنامه سلام خبرنگار ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر امسال گفت: دهه فجر از فردا آغاز می‌شود اما با تصمیم ستاد بزرگداشت این ایام، امروز زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد.

وی افزود: این زنگ امروز در تهران در مدرسه شایسته منطقه ۱۱ توسط وزیر آموزش و پرورش نواخته می‌شود و در سراسر کشور در ساعت ۹.۳۳ دقیقه این اتفاق رقم می‌خورد.

پورثانی با اشاره به برنامه‌های این دهه گفت: یکی از اقدامات مهم این دهه، برگزاری رویداد ماها، مدرسه آرمانی هنر آسمانی، است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ ایران آینده همزمان با بعثت حضرت رسول (ص) در ۷۲۰ منطقه، اجرای برنامه رفیق شهیدم همزمان با اربعین شهدای دانش آموز کرمان، اجرای برنامه «راه و همراه» با موضوع انتخابات و ارائه یک بسته جامع برای دانش آموزان، برگزاری جشنواره کتابخوانی با عنوان کتابنوش به عنوان بزرگترین پویش کتابخوانی در کشور، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا، جشن های درون مدرسه ای و تجلیل از مدارس موفق، از اقدامات این دهه به شمار می آیند.

وی اشاره کرد: فعالیت های دهه فجر به معنای واقعی باید دانش آموز‌محور و مدرسه محور باشند تاکید داریم در این دهه باید فعالیت ها معطوف به مدرسه و دانش آموز در اجرای آن نقش اساسی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار