مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مهم‌ترین بُعد‌ آموزش و پرورش مسئولان انجمن ‌اولیا و مربیان هستند

مشهد (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی گفت از ابعاد مهم آموزش و پرورش‌ مسئولان انجمن‌ اولیا هستند که خودجوش در امر تعلیم و تربیت فرزندان فعالیت چشم‌گیری دارند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین بُعد‌ آموزش و پرورش مسئولان انجمن ‌اولیا و مربیان هستند

مدیر‌کل اداره آموزش‌وپرورش استان گفت: در این جلسه شرکت کنندگان از نمایندگان انجمن اولیا منتخب ادارات و نواحی مختلف حضور دارند که شش نفر از اعضا بعنوان برگزیده در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی ادامه داد: اولیایی که همکاری با آموزش و پرورش دارند در رشد و تعالی و تعلیم و تربیت قطعا تاثیر به سزایی خواهد داشت و حتی بعضی از اولیا هم در مدارس فرزندان خود و هم در مدارس دیگر قبول مسئولیت می‌کنند و همکاری گسترده‌ای دارند.

مدیر‌‌کل اداره آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان پیشرفت تعلیم و تربیت را سرعت می‌بخشد و پای کار آمدن اولیا در امورات آموزشگاه منجر به ترقی و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش می‌شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری اعضای انجمن ‌اولیاء گفت: منتخبین انجمن اولیا و مربیان استان خراسان رضوی بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه تعلیم و تربیت قدم نهاده‌اند و ما از همت والای این عزیزان سپاسگزاریم.

‌دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار