اینجا با هزینه مجالس ترحیم، مدارس هوشمندسازی می‌شوند/فیلم

خسروشاه (پانا) - منطقه خسروشاه استان آذربایجان‌شرقی محلی است که خانواده‌ها هزینه مراسم ترحیم عزیز سفر کرده خود را صرف هوشمندسازی مدارس می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اینجا با هزینه مجالس ترحیم، مدارس هوشمندسازی می‌شوند/فیلم

شنیده بودیم «صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زدند کز کار خلق، یک گره بسته وا کنند». حالا خانواده‌ای خیر در شهر لاهیجان با کمک به تجهیز یک مدرسه، این بیت معروف را به واقعیت بدل کرده و شور و شوق را در دل دانش‌آموزان شهر لاهیجان جاری کردند

از دست دادن همیشه سخت بوده و از دست دادن عزیز سخت‌تر، اما این غم بزرگ مانع اندیشه‌های بزرگ نشده و خانواده «‌مرحوم داوود رنجبری لاهیجان» در اقدامی خداپسندانه تصمیم گرفته‌اند، هزینه احسان مراسم آن عزیز سفر کرده را صرف امور خیریه کنند.

این خانواده خیر «شهر لاهیجان» با اهدای یک دستگاه لپ تاپ و کمک های نقدی در احسان«مرحوم داوود رنجبری» به دبیرستان مقداد و مدارس دیگر لاهیجان موجب پیشرفت امکانات مدرسه شدند.

همچنین در اقدام خداپسندانه دیگری توسط ‌یکی از اولیا دانش آموزان دبستان فرجامی لاهیجان بنام عهداله علیزاده در حق پدربزرگ مرحوم خود زنده یاد حاج دولت کریم زاده یک دستگاه رایانه (کامپیوتر)به ارزش ۱۵میلیون تومان جهت هوشمندسازی کلاس های درس و استفاده دانش آموزان مدرسه اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار