توسط شهردار منطقه ۱۳ تهران انجام شد

برگزاری آئین تنفیذ احکام شهردار مدرسه

تهران‌ (پانا) - مراسم آئین تنفیذ احکام شهردار مدرسه با شعار تعهد، مشارکت و مسئولیت‌پذیری با حضور دانش‌آموزان و مسئولین مربوطه در منطقه ۱۳ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تنفیذ احکام شهردار مدرسه

در آئین تنفیذ احکام بیست و سومین دوره شهردار مدرسه، علیرضا ژولیده، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ ضمن تبریک ایام ماه رجب و تقدیر و تشکر از حاضران گفت: طرح شهردار مدرسه یک فرصت طلایی است که در زندگی شما بسیار اندک پیش می آید، پس باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید تا بتوانید در اینده نسبت به جامعه خود متعهد و مسئولیت پذیر باشید.

وی در ادامه افزود: شهرداری تهران با اجرای این طرح خود را موظف دانسته که برای ارتقای سطح کیفیت مدارس هر چه بیشتر بکوشد زیرا این شما دانش آموزان عزیز هستید که سکان هدایت این ملت را در آینده به دست می گیرد.

در این مراسم گروه تواشیح اِسرا به اجرای سرود پرداخته و در ادامه مراسم مرام نامه شهرداران مدرسه توسط مینا مهدیان شهردار مدرسه دبیرستان راه زینب قرائت شد. همچنین محمدرضا عشریه خواننده محبوب کشور به اجرای چندین قطعه پرداخت.

در پایان حکم تنقیذ شهرداران به همراه جایزه توسط مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به دانش‌آموزان شهردار مدرسه اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: امیر مهراد مهبد مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار