مسئول اردویی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

شرکت بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز ملاردی در اردو

ملارد (پانا) - مسئول اردویی آموزش و پرورش ملارد، از شرکت بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز ملاردی، در اردوهای برگزار شده از ابتدای سال تحصیلی تا کنون خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز ملاردی در اردو

سید رشید حسینی، مسئول اردویی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر عنوان کرد: در طول سال تحصیلی تاکنون ۲۷ هزار دانش‌آموز از ۲۶۸ مدرسه شهرستان‌ملارد در اردوهای علمی، فرهنگی تاریخی، مذهبی و راهیان پیشرفت شرکت کردند و در هر اردو استقبال دانش‌آموزان بیشتر شده است.

وی در ادامه افزود: در طرح اردویی ورزشی شهید ثمری، از مدارس شهرستان‌ملارد به تعداد ۲۰۲۰ دانش‌آموز به طور رایگان از خدمات و امکانات مجموعه ورزشی شهید ثمری استفاده کردند. در اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به تعداد ۱۱۲۱ نفر از کارخانجات و پارک فناوری و هوا فضا بازدید کردند.

مسئول اردویی اداره آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: در اردوهای مذهبی به تعداد ۱۰۳۵ دانش‌آموز از مکان‌های متبرکه مانند امامزاده‌ها و بارگاه مقدس امام رضا و حضرت معصومه (زیارت اولی‌ها) زیارت کردند و در پایان جشن تکلیف ۲۰۰۰دانش آموز نومکلف ملاردی برگزار شد.

حسینی خاطر نشان کرد: در اردوهای تفریحی ۱۹۳۳۴ دانش‌آموز به اردوهای تفریحی با هدف ایجاد شور و نشاط در آنان برگزار گردید و ۸۶۱ دانش‌آموز از اماکن علمی و فرهنگی بازدید کردند. همچنین در بحث اردوهای تاریخی تعداد ۵۲۷ دانش‌آموز در بازدید از موزه‌ها و کاخ‌های گلستان و سعدآباد شرکت داشتند.

سید رشید حسینی در پایان تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزانی که تا آخر دی ماه در اردو شرکت کرده‌اند ۲۷۱۱۸ نفر بوده که نزدیک به ۳۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی شهرستان ملارد را تشکیل می‌دهد. هدف از برگزاری این اردها، ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌جمعی منبعث از ارزش‌های اسلامی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و نشاط و شادابی دانش‌آموزان است.

خبرنگار: زینب انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار