مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

اجرای طرح جلسات آموزش خانواده ویژه روستاهای عشایری شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - مسئول انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از برگزاری طرح جلسات آموزش خانواده ویژه روستاهای عشایری شهرستان ملارد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جلسات آموزش خانواده ویژه روستاهای عشایری شهرستان ملارد

رحیم محمد‌علی، مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: خانواده یک نهاد و واحد اجتماعی و مطابق با نیازهای فطری هر فرد در هر جامعه و فرهنگ است و حفظ استحکام و قوام آن نیز محتاج تلاش و همفکری همه اندیشمندان مسئول است. به همین دلیل نقش آموزش خانواده در مدارس‌ از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمد‌علی، در ادامه افزود: در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده با برنامه‌ریزی دقیق، مدارس بین مدرسین آموزش خانواده، بر طبق ظرفیت تقسیم‌بندی می‌شوند. در این بین مدارس روستایی و عشایری به دلیل این‌که از شهر دور هستند و مسیر رفت و آمد نیز سهل نیست از داشتن چنین کلاس‌هایی محروم می‌شوند.

وی بیان کرد: طرح جلسات آموزش خانواده روستاهای عشایری، به منظور ارتقاء سطح آموزشی خانواده‌های عشایری و روستایی اجرا می‌گردد. چون این مناطق دور از شهرستان ملارد هستند برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده به راحتی امکان‌پذیر نیست. برای اجرای این طرح با مدرسین آموزش خانواده، هماهنگی‌های لازم بعمل آمده و مدرسینی که اعلام آمادگی می‌کنند و در اجرای این طرح یاریگر هستند، انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ملارد، وسیله ایاب و ذهاب برای مدرسین تهیه کرده و مدرسین ما بدون دریافت حق‌الزحمه برای این مدارس کلاس‌های آموزش خانواده برگزار می‌کنند.

مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد عنوان کرد: همیشه کسانی هستند که برای پیشرفت مردم روستا، قدم مثبتی بر می‌دارند و من از مدرسین آموزش خانواده که بی‌منت ساعاتی از زمانشان را در مدارس روستاهای عشایری می‌گذرانند، کسانی که سختی راه را به جان می‌خرند و از شهر به روستا می‌روند، و در برپایی کلاس‌های آموزش خانواده و آموزش به والدین دریغ نمی‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم. به‌طور قطع این حرکت در پیشگاه الهی خارج از اجر نیست.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار