مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد:

جلسه شورای عالی نماد ‌‌۸ بهمن برگزار می‌شود

تهران (پانا) - جلسه بررسی سامانه نماد با حضور امیر تجلی‌نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای عالی نماد ‌‌۸ بهمن برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه بررسی سامانه نماد با حضور امیر تجلی‌نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، فضائلی معاون امور مشاوره آموزش و پرورش، تیموری معاون اداره کل مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و حسینی رئیس اداره آسیب های اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای اعتلاف برگزار شد، فرآیند اجرایی و عملیاتی نماد تشریح شد.

امیر تجلی نیا در این جلسه گفت: باتوجه به اینکه نماد در سال‌های گذشته با فراز و فرودهایی همراه بوده است اما بررسی‌ها نشان می‌دهد مسیری جز نماد برای خدمت رسانی به دانش آموزان وجود ندارد.

وی افزود: طرح نماد می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند؛ جلسه شورای عالی نماد نیز به پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش در ۸ بهمن برگزار می‌شود.

تجلی نیا ادامه داد: امسال غربالگری در پایه‌های متوسطه اول و دوم و ابتدایی انجام می‌شود و حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز غربال خواهند شد. تحقق این امر نیازمند کمک و همراهی تمام دستگاه ها است.

‌در این جلسه نقطه نظرات افراد پیرامون راهبردها و پیشنهادات برای پیشبرد برنامه ملی نماد نیز مطرح شد.

‌تاکنون ۸۱ هزار و ۷۱۱ رابط مشاور در حال آموزش حضوری هستند تا در مدارسی که مشاور وجود ندارد کمک کننده و پیگیر اجرای برنامه نماد در مدارس باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار