رئیس اداره برنامه‌ریزی اردوها و اردوگاه‌های کشور:

هدف از برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی،‌ تحقق بخشی از اهداف پیش‌بینی شده نظام آموزش و پرورش است

تهران(پانا) - رئیس اداره برنامه‌ریزی اردوها و اردوگاه‌های کشور، اردو را بهترین موقعیت برای تربیت دانش‌آموزان دانست و هدف از برگزاری اردو های دانش آموزی را تحقق بخشی از اهداف پیش بینی شده نظام آموزش و پرورش در دوره‌ های مختلف تحصیلی خواند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی،‌ تحقق بخشی از اهداف پیش‌بینی شده نظام آموزش و پرورش است

به همت اداره فرهنگی، هنری اردوگاه‌ها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه هم‌اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان اردویی استان و بازدید از کاخ موزه نیاوران برگزار شد.

دکتر یگانه عزیزی رئیس اداره برنامه‌ریزی اردوها و اردوگاه‌های کشور در جمع فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران بیان کرد : هدف از برگزاری اردو های دانش آموزی ،‌ تحقق بخشی از اهداف پیش بینی شده نظام آموزش و پرورش در دوره های مختلف تحصیلی ،‌ مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ پیچیدگی کار در حوزه اردوهای دانش‌آموزی بسیار زیاد است و رعایت کامل قوانین برگزاری اردوها در راستای پیشگیری ار بروز هرمشکلی بسیار ضروری و دارای اهمیت‌ است.

عزیزی در ادامه اظهار کرد: سه وزارتخانه در رأس با همکاری یکدیگر دستورالعمل‌های اردویی را مکتوب کرده‌اند و به امضا ریاست جمهوری رسانده‌اند؛ بنابراین در مسیر برگزاری اردوها با رعایت قوانین اردویی، از کادر اجرایی آن حمایت کامل می‌کنند تا اردوهای پربار که بهترین موقعیت تربیتی برای نسل جوان هستند، به بهترین شکل اجرا شود.

در ادامه این نشست، مسعود حیدرپور کارشناس مسئول اردویی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به قوانین اردویی بیان کرد: در مرحله صدور مجوز اردویی کاملا با دقت عمل کنید و تمامی مدارک به‌طور دقیق چک شود تا روند صدور مجوزهای اردوهای برون‌استانی سریع‌تر انجام شود.

حیدرپور با اشاره به اجرای موفق طرح شهید نیری در سطح شهرستان‌های استان‌تهران تصریح کرد: در تابستان و پاییز امسال مناطق شهرستان‌های استان به بهترین شکل ممکن، اردوهای تربیتی طرح شهید نیری را برگزار کردند و برای تمام دست‌اندرکاران این طرح تقدیرنامه صادر شده است.

شایان ذکر است، در پایان جلسه، حاضرین به بازدید از کاخ موزه نیاوران پرداختند.

خبرنگار : عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار