معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

جشن تکلیف زمینه آشنایی دانش‌آموزان با کرامت انسانی است

هرمزگان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه جشن تکلیف ۷ هزار نفری دختران بندرعباس گفت دانش‌آموزان با ابتکاری همچون جشن تکلیف با روش بندگی خدا آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف زمینه آشنایی دانش‌آموزان با کرامت انسانی است

عباس کلهری- اصغر باقرزاده، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش به پانا گفت: جشن تکلیف رویدادی است که بچه ها را به شکل جذاب و خلاق با تکالیف و وظایف شرعی که باید بر عهده بگیرند آشنا می کند و سپس برای موقعیت هایی که در آینده خواهند داشت و همچنین برای بندگی خدا آماده می شوند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین در رابطه با تفاوت میان نسل ها اظهار کرد: بچه ها در هر نسلی که باشند چه در نسل گذشته و امروز و فردا مقتضیاتی را در زمان خودشان دارند.

باقر زاده افزود: در عصر ما هم بچه ها با وسایل مختلف از طریق فضای مجازی، کتاب خواندن، دیدن برنامه های مختلف و صحبت با والدین و معلم هایشان با مسائل متفاوت آشنا می‌شوند و مهم این است از این فرصت ها استفاده کنیم و با استفاده از محصولات فرهنگی تأثیرگذار روی فرزندان، آنها را با هدف زندگی و ارزش و کرامت انسان آشنا کنیم، چرا که این جشن تکلیف هم زمینه ای برای این امور است.

خبرنگار دانش آموز: معصومه پای برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار