استاندار یزد:

توجه ویژه به مدارس دولتی در دستور کار مسئولان استان یزد است

یزد( پانا) - استاندار یزد در جلسه شورای آموزشی استان، با توجه به تقویت مدارس دولتی در استان، بر افزایش کیفیت آموزش در این مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به مدارس دولتی در دستور کار مسئولان استان یزد است

جلسه شورای آموزش و پرورش از بدو تاسیس تاکنون و یازدهمین جلسه در سال جاری با حضور استاندار یزد و معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.

ارائه گزارش از اقدامات صورت‌گرفته، گزارش امتحانات خردادماه ۱۴۰۲ و تمهیدات برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۳، توسعه متوازن رشته ای با هدف اشتغال پایدار و هنرستان‌های جوار کارخانه ای دستور کار این جلسه بود.

فاطمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مدارس دولتی، از مدیران آموزش و پرورش، معلمان و مدیران مدارس خواست تا این مدارس را دریابند و در حوزه آموزش و پرورشی نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه به برخی از دروس توجه زیادی نمی‌شود، از معلمان خواست تا جایگاه هر درس را برای دانش آموزان تبیین کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: مهمترین موضوعی که در این نشست مطرح شد، نهایی شدن امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم بود که برای تامین امکانات، فضای مناسب و نیروی انسانی در خردادماه سال آینده بحث و تبادل نظر شد.

رحیمی نژاد افزود: با توجه به ارزیابی‌هایی که ارائه شد و سهمی که نتایج حاصل از آزمون‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور خواهد داشت، طبیعتا هدفمان این است که در ارزشیابی مستمر سنوات تحصیلی را جایگزین نتایج حاصل از کنکور کنیم که در چهار ساعت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این حرکت قدم مثبتی در حوزه آموزش خواهد بود، گفت: با نهایی شدن امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم، می‌توانیم شاهد عدالت بخشی و رقابت بهتر در بین دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار