مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران خبر داد:

برگزاری جشن تکلیف سیاسی با حضور رأی اولی‌ها در شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری جشن تکلیف سیاسی با حضور رأی اولی‌ها و خبرنگاران دانش‌آموزی پانا در راستای ایجاد فضای نشاط سیاسی مهم و موثر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف سیاسی با حضور رأی اولی‌ها در شهرستان‌های تهران

عباس میرزایی، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، در جریان برگزاری نشست فصلی مأموران و رابطین شهرستان‌های تهران که در سالن همایش‌های سازمان دانش‌آموزی مرکز برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی و تحلیل فعالیت‌ها، سازمان دانش‌آموزی و دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران توانستند به رتبه‌های برتر در سطح استانی و کشوری دست پیدا کنند و این یک پیام را در بر دارد که ما در قالب سازمان دانش‌آموزی شهرستان های استان تهران همدل و همراه هستیم.

وی بیان کرد: سند تحول تشکیلات سازمان دانش‌آموزی به مناطق ابلاغ خواهد شد و در آن برنامه‌ها و نقشه راه ارائه شده است و در آینده نزدیک هم دوره آموزشی مربیان سازمان دانش‌آموزی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهیم کرد تا آنها هم بتوانند آموخته‌های خود را به دیگران انتقال دهند.

میرزایی با اشاره به برنامه‌های مهم پیش‌رو از جمله، دهه‌فجر، اعتکاف دانش‌آموزی و انتخابات اسفند 1402 اشاره کرد و افزود: در برنامه‌های مذکور می‌بایست شاهد حضور فعال و پرشور همکاران سازمان دانش‌آموزی و خبرنگاران پانا باشیم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در بحث انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان، خبرنگاران دانش‌آموزی پانا تمرکز ویژه داشته باشند و با هماهنگی مسئولان همایشی با عنوان جشن تکلیف سیاسی و با حضور رأی اولی‌ها برگزار شود و در این همایش خبرنگاران پانا مصاحبه، گزارش و فعالیت‌های رسانه‌ای را با در نظر گرفتن معیارهای قانونی لحاظ کنند، که در ایجاد فضای نشاط سیاسی از نقش بسزایی برخوردار است.

وی خاطرنشان‌کرد: بهره‌مندی از مشارکت فعال خبرنگاران دانش‌آموزی پانا با حمایت مدیران و معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در راستای تقویت برنامه‌های منطقه بسیار مهم است و در مجموع حضور خبرنگاران پانا در برنامه‌های گوناگون یک فعالیت تربیتی محسوب می‌شود.

میرزایی در رابطه با کانال‌های خبرگزاری پانا شهرستان‌های تهران در بستر شاد گفت: کانال‌های پانا مدرسه، خبرگزاری پانا و فرصت‌نوجوانی برای حضور و فعالیت خبرنگاران دانش‌آموزی پانا بسیار مهم است و با توجه به جذب خبرنگاران جدید در کانال پانا مدرسه در حال آموزش هستیم و اعتقادداریم برنامه‌های دانش‌آموز محور با حضور خبرنگاران پانا دارای نقش بسزایی است.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار