مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران:

مدیران موتور پیشران هرگونه تحول و تحول‌خواهی در آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران عنوان کرد مدیران موتور پیشران هرگونه تحول و تحول خواهی در آموزش و پرورش هستند لذا از ماموریت‌های مهم آموزش و پرورش این منطقه در برنامه تحولی (‌نسیم تحول‌) توانمند‌سازی و دانش‌افزایی مدیران مدارس حسب علوم نوین مدیریت و رهبری آموزشگاهی همچون مدیریت دانش است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیران موتور پیشران هرگونه تحول و تحول‌خواهی در آموزش و پرورش هستند

حبیب اله قربانی مهر در جلسه کارگروه اجرای دومین جشنواره سالانه چرخ های تحول آفرین با اشاره به برنامه راهبردی نسیم تحول گفت: برنامه محور بودن مدیران مداس در حوزه های ۴ گانه آموزشی‌، تربیتی‌، پژوهشی و مالی پشتیبانی حسب اسناد بالادستی از اهداف آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در سال تحصیلی جاری می باشد و یکی از انتظارات برگزاری؛ جشنواره چرخش‌های تحول‌آفرین تحقق این هدف به شکل صحیح و جامع است.

وی محورهای ده گانه چرخش‌های تحول آفرین در سند تحول بنیادین برشمرد و افزود: از نتایج مهم و مدنظر اجرای این جشنواره ضمن تجربه گردانی مدیران، رسیدن مدارس به محورهای ده گانه چرخش های تحول آفرین در سند تحول بنیادین است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران با تاکید بر دو محور دانش ضمنی و صریح در بهبود مدیریت و رهبری آموزشگاهی مبتنی بر مدیریت دانش خاطر نشان کرد: ارائه تجربیات، مهارت ها و دیدگاه های کاری مدیران مدارس که به عنوان دانش ضمنی شناخته می شود؛ بخش اولیه در ارائه مستندات فعالیت های مدیران در این جشنواره می باشد؛ و دومین محور مورد توجه و تاکید در ارائه مستندات تبیین و ارتباط تجربیات مدیران با استناد به داده ها، خط‌ مشی ها، روش ها، نرم‌افزارها، اسناد و مقاله های رسمی و معتبر است.

قربانی مهر افزود: جشنواره چرخش های تحول آفرین یک فرصت مناسب برای کسب دانش، آگاهی و تجارب توسط نو مدیران می باشد‌ و می تواند جهت اخذ بهترین تصمیم در زمان مناسب را برای نو مدیران ارائه طریق نماید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این جشنواره معرفی مدیران برتر و صاحب ایده ، ابتکار و خلاقیت در محور های ۱۴ گانه جشنواره در منطقه می باشد.

قربانی مهر در پایان به نحوه اجرا و داوری آثار اشاره نمود و گفت: جشنواره چرخش های تحول آفرین ویژه همه مدیران مدارس منطقه ۱۹ و در دو گروه مدیران دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه می باشد و در نهایت ۴ اثر برتر برای دوره ابتدایی و ۴ اثر هم برای دوره متوسطه با بررسی در کارگروه مشخص و برای اجرا در مرحله نهایی در هفته سوم اسفند معرفی خواهند شد‌.

این کارگروه با حضور نمایندگان مدیران در دوره های تحصیلی ابتدایی‌، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار