رییس سازمان دانش آموزی استان کرمان خبر داد:

اجرای طرح هر مدرسه، یک خبرنگار در استان کرمان

کرمان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی از اجرای طرح هر مدرسه، یک خبرنگار خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح هر مدرسه، یک خبرنگار در استان کرمان

محمود رجبی پور رییس سازمان دانش آموزی استان کرمان در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی گفت: یکی از برنامه های خبرگزاری پانا در سطح استان، طرح هر مدرسه یک خبرنگار است که هم اکنون در حال پیگیری است و شیوه نامه آن به مدارس ارسال شده و پس از ثبت نام دانش آموزان، کلاس های آموزشی از اوایل بهمن ماه شروع می شود.

رجبی پور ضمن تشکر از زحمات معاونین پرورشی و تربیت بدنی استان افزود: خوشبختانه سازمان دانش آموزی کرمان به همت و تلاش همکاران در حوزه ستادی سازمان دانش آموزی و مسئولین سازمان در شهرستان ها و مناطق، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جذب دانش آموزان به این تشکل شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های سازمان دانش آموزی اجرای اردوهای تشکیلاتی یک روزه درون مدرسه ای است که همراه با آموزش مهارت های مختلف از قبیل: چادرزنی، امداد و نجات، کار با چوب و گره، جهت یابی و مخابره و ... است که سازمان دانش آموزی به دنبال حضور حداکثری دانش آموزان در این اردوها است.

مدیر سازمان دانش آموزی کرمان ضمن تاکید بر موضوع هویت در دانش آموزان افزود: مراسم حاملان قرآن و گارد پرچم از مهم ترین مراسم هایی هستند که می تواند در بحث هویت ملی و اسلامی دانش آموزان و شناخت ارزش های دینی و ملی کمک شایانی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار