آغاز ثبت‌نام‌ جشنواره جوان خوارزمی‌ برای دانش‌آموزان

شرکت در جشنواره جوان خوارزمی دارای تسهیلاتی برای دانش‌آموزان‌ از ‌جمله ‌تسهیلات ورود به دانشگاه و همچنین تسهیلات بنیاد ملی نخبگان است

تهران (پانا) - ثبت‌‌‌نام بیست‌و‌ششمین جشنواره جوان خوارزمی (بخش دانش‌آموزی‌) آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام‌ جشنواره جوان خوارزمی‌ برای دانش‌آموزان

‌فرآیند ثبت‌نام بیست و ششمین دوره جشنواره جوان خوارزمی از ابتدای دی‌ماه سال جاری شروع شده است و تا ۲۲ خردادماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. دانش‌آموزان هم هم‌اکنون می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دانش‌آموزان ابتدا می‌توانند اقدام به ثبت مشخصات خود و پرداخت هزینه ثبت‌نام کنند و سپس مستندات خود را در فرصت دیگری تا 31 خرداد سال تحصیلی جاری در سامانه جشنواره بارگذاری کنند.

شرکت‌کنندگان باید تا پایان خرداد ۱۴۰۳ دانش‌آموز یا هنرجوی مراکز آموزشی دولتی یا غیر دولتی روزانه یا بزرگسال باشند.

همه دانش‌آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه (نظری، فنی حرفه‌ای، کاردانش و استثنایی) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

شناسایی، معرفی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزی کشور در زمینه‌های علمی و فناوری، آشنایی دانش‌آموزان با پژوهش و شیوه‌های خلاق در حل مساله، ایجاد زمینه‌های لازم پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین آن‌ها، ترویج فرهنگ نوآوری، کاربردی کردن نتایج تحقیقات و کارآفرینی دانش‌بنیان در میان دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در میان دانش‌آموزان است.

گروه‌هایی که می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند به شرح زیر است:

شرکت در جشنواره جوان خوارزمی دارای تسهیلاتی برای دانش‌آموزان است که از آن جمله می‌توان به تسهیلات ورود به دانشگاه و همچنین تسهیلات بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه kharazmi.sampad.gov.ir یا مدیران مدارس خود مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار