معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پژوهش چراغ راه هر عملی است

مشهد (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در محور پژوهش به رویداد بین المللی «رسا» رهیافت های علمی پژوهشی اشاره کرد و گفت پژوهش چراغ راه هر عملی است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش چراغ راه هر عملی است

زهرا شوشتری، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: هیچ عملی بدون تفکر و نسنجیدن ابعاد مختلف آن کار درستی نیست به همین منظور پژوهش در هر جایی در اولویت کارها و اقدامات قرار می گیرد.

شوشتری افزود: به مدد پژوهش می توان به کمبودها و چالش ها پی برد، بدون نقشه راه قدم برداشتن کاری عبث و بیهوده و پژوهش چراغ راه هر عملی است.

وی ضمن اشاره به این که هدف اصلی اداره سوادآموزی ریشه کنی بی سوادی است، عنوان کرد: در سال جدید تغییر و بازبینی اساسنامه سوادآموزی مانند پرداختن به سواد های دیگر در دستور کار تمام استان ها قرار گرفته است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در پایان به پیام امام خمینی (ره) در روز هفتم دی ماه سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی اشاره و اظهار کرد: بعد از تأکید بر سواد خواندن و نوشتن اشاعه فرهنگ به عنوان امری مهم در پیام امام خمینی (ره) وجود دارد و در این راستا موضوع آموزش های تلفیقی در کلاس‌های سوادآموزی یکی از اقدامات صورت گرفته است.

دانش آموز خبر نگار :محمد مهدی جهانگشته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار