ارزیابی کارگروه خبرنگاری پانا در دبیرستان شاهد قاجاریان تکمیل شد

نیشابور (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان شاهد قاجاریان نیشابور بیان کرد ارزیابی کارگروه خبرنگاری پانای دبیرستان شاهد قاجاریان تکمیل شد و این کارگروه بعد از نوبت اول به صورت رسمی در مدرسه فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی کارگروه خبرنگاری پانا در دبیرستان شاهد قاجاریان تکمیل شد

حسین سرداری معاون پرورشی آموزشگاه شاهد قاجاریان در نیشابور گفت: کارگروه خبرگزاری پانای دبیرستان شاهد قاجاریان حدود ۱۵ تا ۲۰ عضو دانش آموز خبرنگار پانا دارد که با تمام علاقه در این عرصه در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دانش آموزان عضو این کارگروه از یک مهرماه ۱۴۰۲ به عنوان خبرنگار پانای دبیرستان فعالیت می کردند و در سامانه مای مدیو به نام خبرنگار پانا ثبت نام کرده اند.

سرداری تصریح کرد: دانش آموزان کارگروه خبرگزاری پانای دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان توسط عوامل مدرسه و سرپرست خبرگزاری پانای دبیرستان از یک مهرماه مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: ما فکر کردیم اگر سرپرست این کارگروه دانش آموز باشد روابط بهتری بین سرپرست و دیگر اعضای کارگروه صورت می گیرد و اینگونه کارگروه قوی تر عمل می کند.

حسین سرداری افزود: سرپرست این کارگروه دانش آموز سجاد سرداری نیا یکی از خبرنگاران پانا است که در سال گذشته هم در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان مشغول به کار خبرنگاری بود.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار