استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت کمک و مساعدت به فعالیت واحد‌های تولیدی نیمه فعال

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی بر کمک و مساعدت تمام مسولان و دستگاه ها برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی نیمه فعال در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کمک و مساعدت به فعالیت واحد‌های تولیدی نیمه فعال

محمدرضا حسین نژاد در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، یکی از مهمترین اهداف کارگروه تسهیل را احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال عنوان کرد و گفت: کمک برای ادامه فعالیت و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین در این جلسه بررسی درخواست عبور طولی خط لوله گاز و تامین گاز طرح گوساله پرواری در بخش حصار گرمخان با شرکت گاز و شرکت پتروشیمی مطرح شد و باتوجه به اینکه تامین خط لوله گاز برای این واحد به دلیل مشکلات فنی موجود، تاکنون مهیا نشده بود، استاندار خراسان شمالی دستور داد با رعایت مسائل فنی و همراهی دستگاه های مربوطه عملیات گازرسانی به این واحد انجام شود.

بررسی درخواست موکول شدن پرداخت گازبها یکی از واحدهای تولیدی به شرکت گاز و امهال بدهی و تسهیلات جدید و بدهی یک واحد تولیدی به امور مالیاتی و تامین اجتماعی و بررسی درخواست تسهیلات سرمایه در گردش واحد تولیدی پنبه پاک کنی نیز مطرح شد که با تاکید استاندار برای کمک به راه اندازی و احیای این واحدها، مقرر شد تا با رعایت قوانین، هر گونه امکان کمک و مساعدتی از سوی دستگاه ها برای این واحدها امکان پذیر است صورت گیرد.

همچنین بررسی درخواست تامین مالی، گشایش LC و صدور ضمانتنامه یک واحد تولیدی با یکی از بانک ها مطرح شد که استاندار خراسان شمالی دستور داد برای ارائه کمک به این واحد تولیدی بررسی کارشناسی مجدد انجام شود و نحوه کمک به این واحد اعلام شود.

بررسی درخواست مشکل تاییدیه برای محصول گل و کلاله گلرنگ یک واحد صنفی تولیدی با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد مطرح شد که حسین نژاد با تاکید بر حمایت از تولید گیاهان دارویی و کم آب‌ طلب و همچنین توجه به فرآوری تولیدات کشاورزی در استان تاکید کرد: با حمایت، این مشکل بررسی و آنالیز این مورد با همراهی دستگاه های مربوطه ظرف مدت یک ماه انجام و جواب آن به ستاد تسهیل داده شود.

بررسی مشکل پروانه ساختمانی طرح گلخانه با شهرداری بجنورد و اداره کل دفتر فنی استانداری یکی دیگر از دستورکارهای این جلسه بود که مقرر شد تا با اخذ تعهدات لازم از مالک نسبت به رفع مشکل این واحد در اجرای آن تسریع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار