معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل:

توجه به امور تربیتی در مدارس سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل گفت توجه به امر تربیتی در کنار امور آموزشی، منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به امور تربیتی در مدارس سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی «ارتباط با نوجوان» ویژه مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در اردبیل، بر ارتقای کمی و کیفی رشته‌های فنی - مهارتی با توجه به آمایش سرزمینی استان اردبیل به لحاظ نیازهای شغلی استان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: توجه به امر تربیتی در کنار امور آموزشی، توجه به آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن، شناسایی، جذب هنرجویان مستعد و علاقه‌مند در فرآیند هدایت تحصیلی و شاداب‌سازی محیط از جمله عواملی است که می‌تواند موجب ارتقای کیفی هنرستان‌ها شود.

اکبر منتظر علیه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز در بخش دوم این کارگاه که برای اولین بار برای هنرستان‌های سطح استان برگزار شد، ضمن ارائه آماری از وضعیت اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و کشور بر اهمیت توجه به شناسایی و برطرف کردن چنین آسیب‌هایی در مدارس سطح استان تاکید کرد.

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز از تخصیص و ساماندهی مشاوران برجسته استان به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای این استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار