دیدار مدیرکل امور شاهد با خانواده شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی ۱۳ دی؛

پناهی‌روا: دانش‌آموزان رشید و شجاع ما مایه افتخار کشور و جهان اسلام هستند

تهران (پانا) - مدیر‌کل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده‌ شهیدان دانش‌آموز  محمد‌طاها قدیری‌فرد و زینب رحمت‌آبادی شهدای حادثه تروریستی کرمان و خانواده دانش‌آموز رضا علیدادی سلیمانی مجروح حادثه تروریستی ۱۳ دی ‌دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پناهی‌روا: دانش‌آموزان رشید و شجاع ما مایه افتخار کشور و جهان اسلام هستند

‌به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، زهرا پناهی‌روا دراین دیدار با تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیز در حادثه گفت: مردم دیار کریمان در ۸ سال دفاع مقدس امتحان خود را پس دادند و با فرماندهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله در جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند.

‌وی اظهار کرد: شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اخلاص داشتند که خداوند آنان را گلچین کرد.

پناهی‌روا گفت: امیدواریم ریشه آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل که چهره زشت آنان برای جهانیان آشکار شده از صحنه روزگار گم شود.

مدیر‌کل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همه ما ماتم‌زده هستیم و باید روحیه خود را حفظ کنیم و مقاوت کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

پناهی‌روا با اشاره به اعلام حضور تمامی دانش‌آموزان کشور در روز شنبه شانزدهم دی‌ماه به نیابت از شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان گفت: همه مردم ایران در کنار خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستند و امیدوارم خداوند به خانواده این شهدا صبر دهد که بتوانند این دوری و هجران را تحمل کنند.

خانواده رحمت آبادی و قدیری‌فرد در حادثه تروریستی ۳ نفر از خانواده خود را به نام‌های شهیده معصومه بدرآبادی و دانش‌آموزان شهید، شهیده زینب رحمت آبادی و شهید محمد طاها قدیری را از دست دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان هم ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان افزود: غم سنگینی به خانواده رحمت آبادی وارد شده و ۳ نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند. این نشان دهنده اوج دنائت دشمنان است که از سلاحی استفاده کردند که بیشترین ترکش را داشته باشد تا بیشترین تلفات را بگیرند.

رضا رضایی اظهار کرد: در سالروز شهادت حاج قاسم و یارانش، اقدام تروریستی در کرمان، یک پیام مهم دارد و آن اینکه راه و مکتب حاج قاسم ادامه دارد، قدرت آنان به نیروی مقاومت نمی‌رسد و با اقدام رذل و پست خودشان مردم بی‌گناه را می‌کشند.

دانش‌آموزان رشید و شجاع ما با عزمی راسخ در مسیر شهید‌سلیمانی گام برمی‌دارند

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش همچنین ‌با خانواده دانش‌آموز رضا علیدادی سلیمانی مجروح حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان دیدار کرد. وی گفت: دانش‌آموزان رشید و شجاع ما با عزمی راسخ در مسیر شهید سلیمانی گام برمی دارند.

‌زهرا پناهی‌روا گفت: چنین دانش آموزان رشید و شجاعی مایه افتخار کشور و جهان اسلام هستند و امیدوارم با عزمی راسخ همواره در مسیر حاج قاسم گام بردارند.

وی افزود: پیام دانش‌آموزان شهید به اسرائیل و گروه‌های تکفیری این است که بچه‌های دهه هشتادی هم پای کار هستند و این موضوع را به واقع به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: امیدوارم این دانش آموز ما ادامه مسیر را با قوت و عزم بیشتری ادامه دهد و برای کشور و اسلام همچون امروز افتخار‌آفرینی کند.

مادر این دانش آموز هم گفت: رهبر فرزانه انقلاب ابراهیم زمانه هستند و دستور دهند اسماعیل‌های‌مان را به قتلگاه می‌آوریم.

وی افزود: حاج قاسم تنها افتخار استان نیست، بلکه افتخار جهان اسلام است و به خود می‌بالم که فرزندم در این مسیر قدم برداشته، همچنین از آموزش و پرورش استان که همواره پیگیر امور فرزندمان بودند کمال تشکر را دارم.

‌زهرا پناهی‌روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به همراه احسان کاشانی رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده رضا علیدادی سلیمانی دانش آموز مجروح دبستان شاهد در حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ گلزار شهدای کرمان و فرزند جانباز ۴۵ درصد، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار