آوا صبوری*

آخرین گزارش آیدا قاسمی درس از خودگذشتگی در مکتب حاج قاسم بود

با شنیدن خبر شهادت دانش‌آموزان کرمانی و همکار خبرنگارم آیدا قاسمی درسالگرد شهادت شهید سلیمانی اشک از چشمانم سرازیر شد. قلبم شکست بی اختیار خودکارم را به دست گرفتم تا با آیدا حرف بزنم.

کد مطلب: ۱۴۳۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آخرین گزارش آیدا قاسمی درس از خودگذشتگی در مکتب حاج قاسم بود

سلام آیدا جان؛ خوش به حالت حالا در بهشت با امام حسین (ع) و حضرت فاطمه محشور می‌شوی چون شهید راه اسلام شده‌ای.

راستی آیدا به بهشت که رسیدی به فرشتگان مقرب الهی بگو تا پیامت را به خدا برسانند، به آن‌ها بگو اینجا مسلمانان را با بمب‌های انتحاری می‌کشند. برایشان فرقی ندارد بمب‌ها را کجا قرار می‌دهند و چه کسی کشته می‌شود، دختری با کاپشن صورتی و گوشواره‌های قلبی یا خبرنگار نوجوان دوازده ساله‌ای از اعضای پانا یا پیرمردی که به پاس زحمت‌های حاج قاسم برای سالگردش عصا زنان به میان مردم آمده بود؛ برایشان فرقی نمی‌کند کارگری که کشته شد می‌خواست بعد از مراسم مادر سالمندش را به بیمارستان ببرد.

وای آیدا خوش به حالت که دیگر نیستی تا چهره غمگین رهبر را ببینی که چطور از غم شهادت شما اشک در چشمانشان جمع شده بود. شاید به قول زینب دختر حاج قاسم شهادت مسلمانان آن‌ها را در راه رسیدن به اهدافشان مصمم‌تر می‌کند. نمی‌دانم من که آنقدر سواد سیاسی ندارم تا عمق حرف‌هایشان را بفهمم. تنها درد و اندوهی را حس می‌کنم که از غم شهادت تو و دوستان دانش‌آموز بر قلب کوچکم چنگ می‌زند.

آیدا جان به ملایک بگو آوا و دیگر خبرنگاران پانا راه تو را ادامه می‌دهند. بگو پیامت را به خدا برسانند و یاری مان کند.

*دانش‌آموز خبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار