معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

شهادت ما را در مسیری که در پیش گرفته‌ایم راسخ‌تر می‌کند

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت شهادت ما را در مسیری که در پیش گرفته‌ایم راسخ‌تر می‌کند، و این راه را ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شهادت ما را در مسیری که در پیش گرفته‌ایم راسخ‌تر می‌کند

سردار فتح اللهی معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در ویژه برنامه رفیق شهیدم که به یاد 23 دانش آموز شهید حادثه تروریستی کرمان، در تمامی مدارس ابتدایی استان البرز و به صورت متمرکز در مدرسه شهیده نیک نژاد ناحیه 3 کرج برگزار شد، گفت: این رویداد با هدف اعلام وفاداری به آرمان‌های شهید سلیمانی و به نشانه اعلام همدردی با دانش آموزان شهید حادثه تروریستی کرمان برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان ما امروز اعلام کردند که خط حاج قاسم را حفاظت خواهند کرد و برای جهانیان نیز ثابت شد که خطر شهید حاج قاسم سلیمانی برای استکبار از خود حاج قاسم بیشتر است.

فتح اللهی ادامه داد: سرود رفیق شهیدم با پیام‌های روشنی، بازگوکننده این است که راه و آرمان های شهدا به ویژه شهید سلیمانی هیچ وقت فراموش نخواهد شد و پیامی برای استکبار، آمریکا و صهیونیست است که شهادت ما را در مسیری که در پیش گرفته‌ایم راسخ‌تر می‌کند و این راه ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: در این محافل به دنبال این هستیم که راه و رسم زندگی که در واقع هم امیدآفرین و هم شوق افزاست به دانش آموزان آموزش داده شود و آنان نیز ادامه دهنده راه شهدا به ویژه راه حاج قاسم سلیمانی باشند، همینطور که بهترین روش زنده نگه داشتن یاد حاج قاسم ادامه دادن مسیر اوست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به نقش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ شهادت، فرهنگ ایثار و مقاومت برکنده شود، آن جامعه آسیب پذیر خواهد بود ولی ملت ایران به ویژه قشر دانش آموزی همیشه ثابت کرده اند که پای انقلاب ایستاده اند و به خط و مشی و سلوک شهدا وفادار هستند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار