معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

توانمندسازی معلمان متناسب با خواسته‌های امروزی دانش‌آموزان ضرورت دارد

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت توانمندسازی معلمان جهت پاسخگویی متناسب با خواسته‌های امروزی دانش‌آموزان ضرورت دارد و باید با نگاه امروزی به سوالات نسل جدید پاسخگو باشید.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان متناسب با خواسته‌های امروزی دانش‌آموزان ضرورت دارد

تراب محمدی در جمع مدیران مدارس ناحیه 4 تبریز تربیت را مقدم بر تعلیم دانست و بر سند تحول بنبادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سند خواستار تربیت نیروی انسانی کارآمد، مومن، شجاع در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در مدارس نباید به کتاب های درسی اکتفا کنیم. باید آموزش سبک زندگی و عمق بخشیدن به هویت ایرانی اسلامی را پیش ببریم.

وی وظیفه معلمان را در دستگاه تعلیم و تربیت سنگین و ارزشمند برشمرد و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی، بنیان خانواده ها را هدف قرار داده و در فضای مجازی برای این امر نقشه های شوم دارد که در این راستا معلمان بزرگترین تببین گران کشور هستند و نقش اساسی را در این زمینه ایفا می کنند که می توانند با تبیین افتخارات و اهداف نظام جمهوری اسلامی برای نسل آینده دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.

وی بیان کرد: دانش آموزان مانند لوح سفید در اختیار معلمان هستند و نوشتن این لوح گرانبها که تعلیم و تربیت است، به قشر فرهنگی جامعه سپرده شده است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی معلمان جهت پاسخگویی متناسب به خواسته های امروزی دانش آموزان ضرورت دارد و باید با راه اندازی نهضت دهه شصت و نگاه امروزی به خواسته ها و سوالات نسل جدید پاسخگو باشید.

محمدی در پایان با اشاره عملکرد دولت خاطرنشان کرد: دولت با صداقت به وعده های خود یکی یکی عمل می کند اجرای نظام رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشسته ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام و گسترش عدالت آموزشی از وعده های دولت بود که اکنون محقق شده یا در دست تحقق یافتن است و امید است بتوانیم با انجام درست وظایفی که بر عهده داریم در آینده ای نه چندان دور شاهد بهترین دستاوردها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار