نمایشگاه کتاب در چناران برپا شد

چناران (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران‌ از برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف 50% در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران‌ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه کتاب در چناران برپا شد

علی اصغر نصیری دخت گفت‌: مردم چناران به مسأله فرهنگ و هنر بسیار علاقمند هستند که بخشی از این امر مهم، در نتیجه توجه به مطالعه و کتابخوانی به دست آمده است.

وی گفت‌: در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50% در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران برگزار شده ومردم شهرستان میتوانند کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران گفت: مردم با مطالعه، وظیفه‌ای بسیار مهم و حساس بر عهده دارند که همانا با عملکرد مطلوب خود می‌توانند جامعه را به سمت سوی آگاهی و روشنی سوق دهند.

علی اصغر نصیری دخت توجه به ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در میان این قشر از جامعه ضروری است لذا بسترسازی در این بخش باید در اولویت امور فرهنگی قرار گیرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا تاریخ ۲۷ دیماه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ساعت ۲۰ در محل پشت پارک زائر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران دایر خواهد بود و فرهنگ دوستان می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی از این فرصت بی نظیر استفاده نمایند.

خبرنگار فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار