مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

امروز شاهد نمایان شدن تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در نسل سلیمانی بودیم

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت امروز تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در همایش نسل سلیمانی نمایان بود.

لینک کوتاه کپی شد
امروز شاهد نمایان شدن تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در نسل سلیمانی بودیم

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در همایش نسل سلیمانی که در دبیرستان ملاصدرا ناحیه یک کرج برگزار شد ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: امروز روزی است که باید یاد مرد بزرگ تاریخ، شهید سلیمانی و همه شهدا، از جمله شهید سید رضی موسوی را گرامی داشت.

وی افزود: در زمان شهادت شهید سلیمانی هیچ کس فکر نمی‌کرد که این تعداد جمعیت در تشییع پیکر وی حضور پیدا کنند و حضور بصیرتی ملت ایران همه را حیرت زده کرد.

حجرگشت ادامه داد: اکنون وظیفه ما این است پرچمی را که شهید سلیمانی بلند کرده برافراشته نگه داریم و اهداف و آرمان های انقلاب را به فرزندانمان منتقل کنیم و امروز شاهد نمایان شدن تربیت تمام ساحتی دانش آموزان مدارس غیردولتی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: شهید سلیمانی، معلم ایثار و از خود گذشتگی بودند اکنون گسترش جبهه مقاومت را می‌بینیم،از یمن، سوریه تا فلسطین و لبنان که همه تلاش های مرد بزرگی چون شهید سلیمانی است و باید قدر این امنیت و نعمت را بدانیم.

وی در پایان اظهار کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده اند که قدرشناسان بزرگ و مفتخر کشور هستند و حضور مردم در تشییع شهید سلیمانی نشان دهنده این امر مهم بود.

دانش آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار