هیچ آسیبی به دانش‌آموزان حادثه واژگونی خودرو در ممسنی نرسیده است

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری از توابع شهرستان ممسنی گفت هیچ آسیبی به دانش‌آموزان حادثه واژگونی خودروی عبوری حامل دانش آموزان در این بخش نرسیده و هیچکدام در بیمارستان بستری نیستند و حال همه آن‌ها مساعد است.

کد مطلب: ۱۴۳۷۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هیچ آسیبی به دانش‌آموزان حادثه واژگونی خودرو در ممسنی نرسیده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، فرشید دهقانی با اعلام این خبر افزود: حوالی ظهر روز دوشنبه یازدهم دیماه و پس از برگزاری یکی از آزمون های نوبت اول، تعدادی از دانش آموزان که عازم منزل خود در روستای ده گپ بخش دشمن زیاری بودند سوار یک دستگاه خودروی عبوری می شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری از توابع شهرستان ممسنی گفت: خودروی حامل این دانش آموزان در حوالی پل نزدیک این روستا از کنترل راننده خارج و به گارد ریل کنار جاده برخورد می کند.

وی اضافه کرد: پس از خارج کردن دانش آموزان از خودرو و گذشت حدود ۱۵ دقیقه از سانحه، این خودرو سواری دچار آتش سوزی می‌شود.

دهقانی گفت: دانش آموزان این حادثه توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی (اورژانس) برای بررسی وضعیت عمومی آن‌ها به بیمارستان شهر ممسنی منتقل شدند.

وی در خصوص وضعیت جسمانی این دانش آموزان اظهار کرد: همه این دانش آموزان پس از معاینه توسط پزشک و مشخص شدن مطلوب بودن سلامت آن‌ها از بیمارستان مرخص شدند.

رییس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری از توابع شهرستان ممسنی گفت: این خودرو، سرویس دانش آموزی نبوده و یک خودروی عبوری اهل همان روستا بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار