مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد:

فعالان حوزه تعلیم و تربیت، همت، شهامت و دلسوزی را سرلوحه کار خود قرار دهند

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد گفت فعالان حوزه تعلیم و تربیت، همت، شهامت و دلسوزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالان حوزه تعلیم و تربیت، همت، شهامت و دلسوزی را سرلوحه کار خود قرار دهند

علی فتح آبادی در دورهمی بانوان فرهیخته ناحیه 2 مشهد با اشاره به کسب مدال طلا و مقام اول کشور در حوزه سلول های بنیادین توسط ناحیه دو و کسب مقام اول علمی پژوهشی کشور توسط استان خراسان رضوی و کسب دو مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان ناحیه دو، از تلاش دلسوزانه و دغدغه مندی فعالان حوزه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و گفت: افتخارات کسب شده نتیجه همدلی، همکاری و مدیریت واحد مجموعه آموزش و پرورش استان و ناحیه است.

فتح آبادی افزود: امروز در حوزه مسایل اجتماعی نیز ما موظفیم بیشترین اثرگزاری را در تربیت و هدایت صحیح نسل آینده از پیش دبستانی تا متوسطه دوم داشته باشیم و با دغدغه مندی و تلاش دلسوزانه، همکاری و همدلی غبار بی انگیزگی و عدم تلاش را از دانش آموزان که سرمایه فردای ایران اسلامی هستند بزداییم و پویایی را بین آنان ترویج دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همان طور که گذشتگان ما با تربیت فرزندان خود افتخارات دوران دفاع مقدس را خلق کردند ما نیز در آموزش و پرورش رسالت خود می دانیم نسل آینده و دانش آموزان را برای پذیرش مسئولیت های سنگین در اجتماع آماده کنیم تا آینده کشور را با اطمینان به دست آنان بسپاریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد در رابطه با لزوم برگزاری مراسم تکریم به پانا گفت: شعار و سرلوحه ما در آموزش و پرورش ناحیه دو تکریم و بزرگداشت است؛ مراقبت از همکاران و ارج نهادن بر تلاش های دلسوزانه آنان خود عاملی برای اجرای برنامه های هماهنگ به صورت سلسله مراتبی در آموزشگاه ها و مدارس می شود و در بدنه تعلیم و تربیت اثر بخش است.

لازم به ذکر است دورهمی بانوان فرهیخته همزمان با هفته بصیرت و در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همت کارشناسی امور بانوان ناحیه دو در تالار تربیت برگزار شد، در این نشست اولین جلسه از کارگاه آموزشی خانواده متعادل که به عنوان دوره آموزش ضمن خدمت برای همکاران در نظر گرفته شده نیز با معرفی کتاب "خانه ای برای همه" به قلم خانم مرضیه ذاکری برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار