اقدامات تربیتی باید زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور باشد

تبریز (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی بر اهمیت بسیار زیاد توجه به تشکیلات تربیتی دانش آموزان در راستای رشد و پیشرفت ایران اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات تربیتی باید زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور باشد

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین‌ مصطفی ‌سرایی گفت: توجه به تشکیلات تربیتی دانش آموزان از اصلی ترین وظایف است چرا که سرباز ولایت بودن به راحتی و آسانی نیست و باید توجه ویژه ای به این مورد کرد.

وی افزود: در این راستا ما باید تمام تلاش خود را بکنیم و دست به دست هم دهیم تا با همکاری هر چه تمام دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم که به دین، انقلاب و اسلام پایبند بوده و با انجام بهترین اقدامات زمینه ساز رشد و پیشرفت ایران اسلامی باشند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: هدف از تشکیلات تربیتی این است که نباید خودمان را بین مشغله های مختلف کاری که داریم گم کنیم چرا که اصلی ترین وظیفه ما توجه به دانش آموزان است که در این راستا باید با توجه به دانش آموزان و شناخت از آنان هر کاری که دارین را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اقدامات و برنامه هایی که در این خصوص طراحی شده در آینده ای نه چندان دور شاهد دستاورد های عالی توسط دانش آموزان در سطوح مختلف باشیم.

دانش آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار