برگزاری مراسم تجلیل از خادمین همدانی

همدان (پانا) - ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان طی مراسمی از خادمین زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در کلیه مواکب استان در ایام محرم سال جاری، تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از خادمین همدانی

محمد علی بادامی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: به لطف الهی در سال جاری، قریب به ۲۹ موکب در خارج از کشور فعالیت داشتند که یکی در مرز باشماق و دو موکب در مسیر نجف_کربلا و سایر مواکب نیز در شهر کربلا به حدود دو میلیون زائر اباعبدالله الحسین (ع) خدمات قابل توجهی را به مدت دو شبانه روز ارائه دادند.

وی پیرامون چگونگی خدمت رسانی به زائران اضافه کرد: از خدمات مواکب استان می توان به اسکان زائران، تدارک سه وعده غذا و میان وعده و فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

شایان ذکر است که حدود 14میلیارد تومان برآورد جمع آوری نذورات مردمی و کمک های خیرین بوده است که در مدت ایام اربعین حسینی، در خدمت زوار قرار گرفته است.

بادامی در ادامه افزود: به پاس خدمات خادمین مواکب استان، امشب در مسجد دانشگاه بوعلی سینا و در کنار مزار شهدای جاوید الاثر، کلیه خادمین زوار اباعبدالله الحسین (ع) در سرار استان گرد هم آمدند تا یک بار دیگر تجدید عهد و پیمان ببندند و مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند.

در پایان با توجه به وضعیت بحرانی و اسفناک غزه، وی از آخرین فعالیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان در راستای کمک رسانی به مردم غزه خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت مردم مظلوم غزه، از سوی مواکب استان قریب به یک میلیارد تومان جمع آوری شده که از طریق مبادی ذی ربط برای کمک رسانی به مردم غزه تحویل داده شده است.

دانش آموز خبرنگار: محمد جواد فرمانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار