فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا:

تحرکات دشمنان را لحظه‌ای رصد می‌کنیم

اصفهان (پانا) - فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا گفت تحرکات معاندان به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تحرکات دشمنان را لحظه‌ای رصد می‌کنیم

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا در نشست خبری گفت: سربازان خدوم شما در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش شبانه روز در حفاظت از کیان کشور آماده‌اند و تحرکات معاندان را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنند و خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌اند.

سرهنگ حیدر معظمی گودرزی ‌در حاشیه بازدید امیر سرتیپ حیدری از آمادگی و توان رزمی گروه 840 موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا گفت: گروه 840 موشکی با توجه به اهدافی و ماهیتی که دارد، یکی از راهبردی‌ترین یگان‌ها در نیروی زمینی ارتش است.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: این یگان، با توجه به دارا بودن موشک‌های پیشرفته و برد بلند، پا به پای سایر یگان‌های نیروی زمینی، عمق منطقه نبرد را باز می‌کند و تأثیر بسزایی در تصمیم‌سازی فرماند‌هان و همچنین ارتقای توان رزمی نیرو دارد.

فرمانده گروه 840 موشکی نزاجا تصریح کرد: کارکنان این گروه امروز در حضور فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش یک بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که بنابر دستور آماده‌اند تا در هر نقطه‌ای از این مرز و بوم حضور یافته و پاسخ دندان‌‌شکنی به دشمنان بدهند.

دانش آموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار