اردبیل رتبه سوم «پروژه مهر» کشور را کسب کرد

اردبیل(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت آموزش و پرورش این استان در بین ۳۲ استان کشور موفق به کسب رتبه سوم طرح «پروژه مهر» شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل رتبه سوم «پروژه مهر» کشور را کسب کرد

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های وزارتی در زمینه عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان‌ها در موضوع طرح ملی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، استان اردبیل در بین ۳۲ استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است ،تصریح کرد: رتبه سوم طرح پروژه مهر که با همدلی مدیران و عوامل اجرایی بازگشایی مدارس در مناطق و نواحی نوزده‌گانه این استان به دست آمد، نقطه عطفی در فعالیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان ادامه داد: این نتیجه ارزشمند با برنامه ریزی های دقیق انجام شده کارگروه های هفت گانه، اجرایی شدن دستورالعمل‌ها توسط مدیران مدارس، معلمان تلاشگر، خیرین آموزشی و همکاران حوزه ستادی محقق شد که از تلاش‌های بی شائبه این بزرگواران قدردانی بعمل می آید.

مشکی بیان کرد: تلاش می کنیم برای تقویت کمی و کیفی اماکن آموزشی از هیچ اقدام سازند ای دریغ نکنیم و تأکید ما بر لزوم تعامل و همکاری والدین نیز بر این اصل و منطق استوار است که هر آنچه ضریب کیفی خدمات و امکانات آموزشی تقویت شود، به همان میزان زمینه و بستر مطلوب تری برای کشف استعدادها، باروری توانمندی ها و حصول نتایج شایسته علمی و آموزشی فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار