دیداری به‌مناسبت روز بزرگداشت و تکریم مادران شهدا در منزل شهید حاجیلو در شهر زیارت

شیروان (پانا) - به‌مناسبت تکریم و بزرگداشت مادران شهدا دیداری با مادر شهید حاجیلو همراه با فرمانده بسیج شهید رجایی و جانشین فرمانده انتظامی شهر زیارت و جمعی از خدام افتخاری امامزاده حمزه الرضا(ع) در منزل مادری شهید انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دیداری به‌مناسبت روز بزرگداشت و تکریم مادران شهدا در منزل شهید حاجیلو در شهر زیارت

در این دیداربه زندگینامه این شهید و اخلاق و منش شهید از زبان مادر وی پرداخته شد. مادرشهید بیان داشت: شهید نادر حاجلو در ۳۰ شهریور ماه ۱۳۴۱ در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی در شهر زیارت و دوره متوسطه در شیروان به اتمام رساند. از اوایل انقلاب در صحنه مبارزات سیاسی حضور فعال داشت. سردار حاجلو در سال ۶۰ با پیوستن در سپاه پاسداران وارد صحنه های نبرد با دشمن شد. حضور در عملیات های خیبر، والفجر۸، کربلای ۴ و ۵ ودر مسئولیت های فرماندهی گروهان و گردان به طور شبانه روز در جبهه حضور داشت. با اتمام جنگ و اعلام فرمان رهبر معظم انقلاب سلاح بر زمین گذاشت و سمت جانشینی ستاد مهندسی عهده دار شد.

از مهم ترین خصوصیات بارزشهید، نماز اول وقت بود و در تمام مراحل زندگی از خط ولایت علوی و رهبری تخطی ننمود. خصیصه اخلاقی شهید که مادرش بیان داشت شوخ طبعی و خانواده دوستی آن شهید است. در این دیدار مادر شهید از سفری که فرزندش در آخرین دیدار داشت برای ما بیان داشت.

که وی از شهادتش خبرداشت و ما را به سفر قم و جمکران برد. قبل از سفر به شهید گفتم که نزدیک به بازنشستگی هستی و به فکر عروس شدن دخترت و دامادی پسرت باش. شهید بیان داشت که آنها عمه و عمو دارند و من فرزندانم را به آنها می سپارم و این آخرین دیداری بود که مادرشهید در سفر با فرزندش داشت.

در نهایت شهید در آخرین عملیات خود در ایرانشهر در سال ۱۳۸۷ به شهادت رسید.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار