ویسی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور:

موتور صنعت نفت برای ماندن در لیگ روشن شد

مقابل تیم زهردار تراکتور دست و پا بسته نیستیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تلاش برای ماندن در لیگ برتر، گفت مقابل تراکتور این تیم زهردار تبریزی دست و پا بسته نخواهیم بود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
موتور صنعت نفت برای ماندن در لیگ روشن شد

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور، اظهار داشت: باتوجه به اینکه آخرین بازی نیم فصل است، تیم‌ها تلاش می‌کنند که با دست پر به تعطیلات بروند. تراکتور تیم بسیار زهرداری است. فکر کنم هواداران پرشور تبریزی بازی خوبی را تماشا کنند. امیدوارم با دست پر به آبادان برویم و خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

وی در واکنش به اتفاقات تمرین صنعت‌نفت و درگیری هواداران با بازیکنان، گفت: آن اتفاقات نباید می‌افتاد. تماشاگران ناراحت بودند. هیچ بازیکنی را محروم نکردیم و امیدواریم جبران کنند که هوادارانمان را آشتی دهیم.

ویسی درباره نتایج تیمش در چند بازی اخیر هم، گفت: واقعا بدشانس بودیم و جزئی از فوتبال است. به گفته مربیانی که در ۳ بازی اخیر به آنها باختیم موقعیت نداشتیم. نباید می‌باختیم و باختیم، مربی‌ای نیستم که بنالم، اما تیم ما برای اینجای جدول بسته شد. گلزنی ما خوب بوده، ولی در گل خوردن خصوصاً در آبادان خوب نبوده است.

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: تیم ما بد بسته شده و این جمله زیبایی است. برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنیم و بی انصافی است که بگوییم ویسی اینطور و آنطور کار می‌کند. تیم‌های مدعی با تفاضل گل، بالا و پایین می‌شوند، ولی ما تیم‌های زیر رتبه دهم باید برای بقا در لیگ تلاش کنیم. در رابطه با آینده‌ام در صنعت‌نفت بعد از بازی صحبت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار