رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی:

شعار هر دانش‌آموز دو بار اردو با فراهم‌سازی شرایط برگزاری اردوهای ارزان محقق می‌شود

مشهد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت شعار هر دانش آموز دو بار اردو با فراهم‌سازی شرایط برگزاری اردوهای ارزان محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شعار هر دانش‌آموز دو بار اردو با فراهم‌سازی شرایط برگزاری اردوهای ارزان محقق می‌شود

محمد‌مهدی حسین‌پور، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: یکی از اهداف مهم اداره فرهنگی هنری استان خراسان رضوی، تسهیل برگزاری اردوهای دانش آموزی است که خوشبختانه این استان ظرفیت‌های بالقوه و فراوانی را دارد که می‌توان به نفع دانش آموز استفاده کرد. اگر شرایط برگزاری اردوهای ارزان را برای مدارس فراهم کنیم، شعار هر دانش آموز دو بار اردو محقق می‌شود.

وی بیان کرد: حضور اردو یار در هر اتوبوس جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی اردو، مزیت این اردوها نسبت به اردوهای سال گذشته است و در جهت انتقال مفاهیم جهاد تبیین به واسطه این اردوها همراه با بازی و سرگرمی به دانش آموزان تلاش‌ شده است.

حسین پور ادامه داد: تفاوت در نوع اردو و تناسب محتوای اردو با رده سنی دانش آموزان نکته قابل توجهی در این اردو ها است.

وی افزود: ما در راستای تسهیل در برگزاری اردو و افزایش کیفیت آن، استفاده از ظرفیت مردمی را مد نظر قرار داریم. اردوهای تخصصی نیز در جهت رفع دغدغه مدیران فراهم شده است.

وی در پایان گفت: طرح اردوهای ارزان و فراگیر در فاز اول برای ۱۰۰ مدرسه در شهر مشهد برگزار می‌شود. ما پیش بینی می کنیم در هر ماه ۵هزار دانش آموز از این اردوها استفاده کنند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار