بازدید دبیرکل پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از دبیرخانه فجر شانزدهم

تهران (پانا) - سیدعباس میرهاشمی، دبیرکل سابق جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور در دبیرخانه جشنواره با امیر عبدالحسینی، دبیرکل رویداد شانزدهم دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دبیرکل پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از دبیرخانه فجر شانزدهم

به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، سید عباس میرهاشمی، دبیرکل فجر چهاردهم و پانزدهم ضمن حضور در دبیرخانه جشنواره با امیر عبدالحسینی، دبیرکل رویداد شانزدهم و دیگر دست‌اندرکاران جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور مسعود زنده‌روح کرمانی، دبیر هنری، جعفر واحدی، دبیر اجرایی و امیرحسین محمدپور، مسئول دبیرخانه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همراه بود، امیر عبدالحسینی گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های صورت‌گرفته در راستای برگزاری فجر شانزدهم، جلسات داوری و انتخاب آثار هنرمندان و همچنین بخش‌های تازه‌ای که امسال، برای نخستین بار به ساختار این رویداد هنری افزوده شده‌اند، ارائه داد. او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، لزوم بهره‌مندی از تجربیات میرهاشمی به عنوان پرسابقه‌ترین دبیرکل ادوار جشنواره هنرهای تجسمی فجر را گامی مهم و ضروری دانست.

سید عباس میرهاشمی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده توسط عوامل برپایی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به بیان بخشی از مهم‌ترین تجربیات خود در مسند دبیرکل دوره‌های گوناگون این رویداد هنری پرداخت و بر لزوم توسعه مضاعف هنرهای تجسمی در بستر برگزاری فجر شانزدهم، تاکید کرد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که این روزها در مرحله داوری آثار قرار دارد، به دبیرکلی امیر عبدالحسینی و دبیری هنری مسعود زنده‌روح کرمانی، بهمن امسال در موزه هنرهای معاصر تهران، مراکز معتبر نمایشگاهی تهران و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار