۸ بازیکن نساجی غایب بازی با پرسپولیس

تهران (پانا) - سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه ۳۰ درصد بازیکنان این تیم مصدوم هستند، از غیبت۸ بازیکن نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
۸ بازیکن نساجی غایب بازی با پرسپولیس

لوکاس آلکاراز، سرمربی نساجی مازندران، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی پیچیده‌ای است، چون ۸ بازیکن داریم که نمی‌توانند بازی کنند و رقیب ما هم تیم پرافتخاری است. ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شاید از بازیکنان در پست‌هایی که راحت نیستند استفاده کنیم، اما این هم یک شانسی است که بتوانیم کم کم خودمان را نشان دهیم. نمی‌دانم به آن سطح چه زمانی می‌رسیم، چون فعلاً دو جلسه تمرین داشتیم، ولی می‌دانم در آینده می‌خواهم کجا باشیم. مسأله درباره زمان است، اما فردا باید با تمام ایمان و قوا مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تلاش می‌کنیم با بازیکنان کمی که داریم که بین ۱۰ نفری که بازی را آغاز می‌کنند و پنج بازیکن تعویضی، یک سطح ثابتی را حفظ کنیم که در واقع با بازیکنانی که بالا و پایین ندارند و در حد قابل قبول هستند بازی کنیم.

وی درباره شرایط تیمش تصریح کرد: یک جلسه تمرین داشتیم و در واقع امروز دومین جلسه تمرین با هم را داریم. امیدوارم که شرایط خوبی داشته باشیم. با یک یا دو جلسه تمرینی نمی‌توان دقیقا مشخص کرد که تیم چه پتانسیلی دارد. خودم دو پسر ۱۹ ساله دارم و هر روز من را شگفت زده می‌کنند، این‌جا فقط دو روز است که کنار تیم هستیم.

آلکاراز درباره آنالیز بازی‌های پرسپولیس گفت: فیلمی که دستیارم تهیه کرده را دیده‌ام؛ هم از پرسپولیس و هم از نساجی. با اینکه درباره بازی اطلاعات داریم، ولی باید روی نساجی کار کنیم. ترجیح می‌دهیم که وقت‌مان را صرف تیم خودمان کنیم، ولی می‌خواهیم روی تیم دانشم را پیاده کنم.

سرمربی نساجی درخصوص این که تیم در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازی دارد، گفت: ۳۰ درصد بازیکنان ما مصدوم هستند. برای اینکه بدانم به چه بازیکنانی نیاز دارم، اول باید تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشم.

آلکاراز درمورد تعطیلات نیم فصل اول برای آماده‌سازی تیمش عنوان کرد: برای ما این زمان طلاست. یک‌شنبه که با هوادار بازی کردیم، بازیکنان خسته هستند، نمی‌توانند تمرین کنند و مربی هم جدید است. فرق می‌کند که ۳۰ روز یا ۴۵ روز برای آماده کردن بازیکنان وقت داشته باشیم، علاوه بر این سعی داریم که هواداران نساجی بهترین بازی‌ها را از ما ببینند. در حال حاضر بازی سختی است و بازی آینده هم سخت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم که هواداران نساجی در آخر فصل از نتایج ما راضی باشند. چون ما بدنه هستیم، ولی روح تیم برای هواداران است. مشکل ما این است که تمام مدافعان میانی ما مصدوم هستند، در واقع این تمرین را باید بین تمام بازیکنان بیاوریم که درگیر باشند. هر کدام باید قدرت خود را نشان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار