مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

اجرای طرح مدرسه به مدرسه با پانا در استان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان از گسترش ظرفیت خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان به ۱۰۰۰ عضو فعال در قالب طرح «مدرسه به مدرسه با پانا» در اواخر نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدرسه به مدرسه با پانا در استان

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان از اجرایی شدن طرح «مدرسه به مدرسه با پانا» در سطح این استان خبر داد و افزود: خبرگزاری پانا استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد ضمن مولدسازی ظرفیت‌های دانش‌آموزی استان در اواخر نیم سال اول تحصیلی با جذب، تربیت و سازماندهی هزار عضو فعال در سطح مدارس استان سیستان و بلوچستان ظرفیت این خبرگزاری دانش‌آموزی را در قالب طرح «مدرسه به مدرسه با پانا» گسترش دهد.

کیخا در تشریح اهداف اجرای این طرح عنوان کرد: ارتقا روحیه مسئولیت‌ پذیری و مشارکت‌جویی، تقویت روحیه مطالبه‌گری و تفکر نقادانه، ایجاد روحیه دغدغه‌ مندی و حساسیت نسبت به وقایع و رویدادهای پیرامون جامعه، سازماندهی و آموزش عملی سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری در جهت پیشبرد اهداف خبرگزاری پانا و پوشش خبری بروز اخبار و رویدادهای مدارس از جمله اهداف این طرح در سطح استان سیستان و بلوچستان است.

وی در پایان عنوان کرد: در این ایام بارها شنیده‌ایم که جنگ، جنگ ارائه و روایت‌ ها است و هر کسی روایت بهتری را ارائه کند موفق‌تر است. وقایع سال گذشته کشور و در پی آن مخابره اخبار دورغین از مدارس توسط رسانه‌های بیگانه ثابت کرد که حضور فعال دانش‌آموز خبرنگاران پانا در مدارس و بیان روایت اول توسط آنان، نقش موثری در آگاه‌سازی جامعه دانش‌ آموزان به عنوان مخاطبین اصلی این خبرگزاری دانش‌آموزی و خنثی‌ سازی امواج خبری اخبار جعلی ایفا می‌کند. هدفی که چشم‌انداز اصلی ما در اجرای طرح مدرسه به مدرسه با پاناست.

دانش آموز خبرنگار:بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار