برگزاری تجمع بزرگ فرزندان شهید سلیمانی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری تجمع بزرگ فرزندان شهیدسلیمانی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تجمع بزرگ فرزندان شهید سلیمانی در اردبیل

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: دشمنان انقلاب به شدت به دنبال کمرنگ کردن روحیه حماسه و شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک بوده و تلاش بسیاری کرده اند تا یاد و نام حاج قاسم در دل نوجوانان و جوانان رو به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به رشادت ها و خدمات ارزنده شهید سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت، افزود: به منظور ارج نهادن به این خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در مزکر استان و در شهرستان ها با حضور حماسی خود یاد و خاطره آن بزرگ مرد انقلاب و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

صفری تصریح کرد: تجمع بزرگ دانش آموزان با محوریت استان کرمان و با حضور و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش بصورت وبینار برای دانش آموزان برگزار و در ادامه شاهد اجرای برنامه های فاخر خواهیم بود.

وی ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده عموماً اعضای تشکل های دانش آموزی بوده و در روز پنجشنبه ۷ دی ماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان حضور خواهند یافت.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، تولید محتواهای چند رسانه ای، پویش ملی نسل طوفان، قرائت میثاق نامه در مراسم صبحگاه مدارس، نصب تصاویرشهید سلیمانی و تشریح ابعاد مختلف زندگانی آن ابرمرد آسمانی جزو برنامه های متنوعی است که در سطح مدارس استان و درطول ایام سالگرد شهادت آن شهید بزرگوار اجرا خواهد شد.

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن ارایه گزارشی از برنامه های سازمان دانش آموزی در سال جاری، از آمادگی این سازمان به منظور مشارکت همه جانبه در چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار