هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

ترمز استقلال و سپاهان کشیده شد

باخت باورنکردنی سپاهان در اصفهان با سه اخراجی/ دست طلایی‌پوشان به صدر نرسید

تهران (پانا) - روز اول از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال تهران و سپاهان و آلومینیوم اراک دنبال شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ترمز استقلال و سپاهان کشیده شد

در رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ­تیم گل گهر سیرجان در خانه میزبان استقلال تهران بود.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابولفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، امید حامدی‌فر، مهرداد محمدی، روزبه چشمی و سعادت حردانی

ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌‎روح، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده و سعید سحرخیزان، ­

­تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران­ از ابتدای بازی درگیرانه در میدان حاضر شدند و تیم گل گهر به دلیل میزبانی تمایل بیشتری برای بازی روبه جلو داشت.

در دقیقه ۲۰ بازی روی یک ارسال ­از سوی رزاقی پور با ضربه سر مسیح زاهدی گل اول برای تیم گل گهر به ثمر رسید.

در ادامه استقلال فشار زیادی برای زدن گل تساوی آورد، اما در یکی دو مو قعیت این تیم اخباری مانع از به ثمر رسیدن گل شد و در یک صحنه هم سید حسین حسینی مانع خوردن گل دوم استقلال شد، اما در دقیقه ۴۴ تیم فوتبال استقلال توسط داور صاحب یک ضربه پنالتی شد که یامگا آن را تبدیل به گل کرد و بازی ۱ بر ۱ شد.

نیمه دوم با وجود تلاش دو تیم گلی در بر نداشت و در نهایت استقلال با کسب یک امتیاز ­از این دیدار خارج از خانه به تهران باز می‌گردد و صدرنشین رقابت‌ها باقی می‌ماند.

باخت سپاهان مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال سپاهان که در روز‌های اخیر بازی‌های قابل قبولی را ارائه کرده بود در این دیدار امیدوار بود بتواند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد، اما در این بازی تماشا گران این تیم با حکم کمیته انضباطی غایب بزرگ این دیدار بودند.

تیم فوتبال سپاهان در این دیدار تهاجمی بازی را آغاز کرد، اما هر چه زد به درب بسته آلومینیومی‌ها خورد و در نیمه اول یک دیدار پر برخورد بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی باز هم بازی درگیرانه بود و، اما الین تیم اراکی بود که با پاس لیموچی ­و ضربه حاجی عیدی به گل رسید.

بعد از این گل تیم فوتبال سپاهان ۳ بازیکن اخراجی داد تا این دیدار در نهایت با حساب ۱ بر صفر به سود میهمان اراکی پایان یابد و سپاهان ۳ امتیاز حساس خانگی را در کورس با استقلال از دست بدهد.

برایان دابو، رضا اسدی و محمد کریمی بازیکنان اخراجی سپاهان در این بازی بودند.

سپاهان با این شکست در امتیاز ۲۸ و رده دوم باقی ماند آن هم در حالیکه با پیروزی مقابل آلومینیوم و تساوی استقلال در بازی همزمان دیگر می‌توانست به صدر جدول صعود کند. آلومینیوم نیز با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار