پایش آکادمیک و علمی ۶۰ بازیکن رده‌های پایه اسکواش

تهران (پانا) - فدراسیون اسکواش اعلام کرد طرح پایش رده‌های سنی پایه در دو بخش پسران و دختران به صورت کاملا آکادمیک و علمی انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
 پایش آکادمیک و علمی ۶۰ بازیکن رده‌های پایه اسکواش

طرح پایش رده‌های سنی پایه در دو بخش پسران و دختران به صورت کاملاً آکادمیک و علمی انجام شد. در این طرح از ۶۰ بازیکن مستعد رده‌های پایه آزمایش خون و تست سنجش بدنی گرفته شد تا در وهله اول وضعیت سلامتی آن‌ها مشخص شود.

در ادامه آنالیز مسابقات ورزشکاران، توسط کادر فنی انجام و نتیجه این آنالیز و همین‌طور وضعیت سلامتی آن‌ها در پرونده وضعیت این بازیکنان درج می‌شود.

برنامه تمرینی اختصاصی برای هر ملی پوش، تهیه و برای مربیان استانی آن‌ها ارسال خواهد شد تا ورزشکاران در استان‌های محل سکونت خود طبق این برنامه به تمرین بپردازند. علاوه بر برنامه تمرینی، تغذیه آن‌ها هم باید طبق برنامه‌ای که در اختیار آن‌ها قرار گرفته لحاظ شود.

پس از دو ماه ورزشکارانی که در این طرح پایش قرار گرفته‌اند، مجدداً مورد پایش قرار خواهند گرفت، تا میزان پیشرفت فنی و جسمانی آن‌ها مشخص شود. نفرات منتخب طرح پایش پس از تایید کادر فنی و هماهنگی هیأت‌های استانی به مسابقات قطر جونیور اعزام می‌شوند و بازیکنانی که بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشند به مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا که به میزبانی پاکستان در اواخر تیر ‌۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار