اظهارات عضو هیات مدیره استقلال درباره ماجرای جعل امضا‌

خانی: امضا و اثر انگشت بنده جعل شده است‌

تهران (پانا) - عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از به جریان گذاشتن ‌پرونده جعل‌ امضای خودش در هیئت مدیره باشگاه در مراجع قضایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات عضو هیات مدیره استقلال درباره ماجرای جعل امضا‌

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در‌خصوص جعل امضا در باشگاه استقلال، گفت: قبل از حرف‌هایم به این موضوع اشاره می‌کنم که با توجه به 23 سال کار مدیریتی به قوانین آشنا هستم و می‌دانم که باید مسائل درون باشگاه حل می‌شد و تعجب می‌کنم که اصلاً چگونه وارد رسانه‌ها شده است.

وی ادامه داد: این قرارداد از اصل غیرقانونی بود. این مصوبه و قرارداد خارج از چارچوب ماده 37 اساسنامه باشگاه‌ است و بر تغییر، تبدیل یا فسخ آن در مورد اموال منقول و غیرمنقول از اختیارات هیات مدیره تأکید شده است.

خانی عدم طرح این قرارداد در هیات مدیره و عدم تأیید آن و حتی موارد اساسنامه‌ای این قرارداد را از موارد غیر قانونی بودن این قرارداد برشمرد و آن را غیرقانونی و خلاف قوانین دانست. وی گفت: حق بنده پیگیری قانونی این تخلف و سوء استفاده از بنده بوده است. متأسفانه جای بنده هم امضاء و هم اثرانگشت زده شده است.

خانی در پاسخ به این سوال که پس این دفاعیه استقلال که می‌گوید نیازی به شما نبوده و یک عضو هیات مدیره امضا می‌کرد، کافی بود؟ با تأکید بر تنظیم صورت جلسه‌ای توسط هیئت مدیره باشگاه بعد از شکایت وی، گفت: «این صورت جلسه در 27 تیر در غیاب بنده تنظیم شده است و شماره ندارد. اصلاً این درست است. چرا همین را ندادند به بنگاه معاملات املاک و اسم من را گذاشتند؟.»

وی ادامه داد: «بعد از شکایت ما آمدند گفتند تفویض اختیار که نشده است. گفته شده بود مدیرعامل و رئیس هیات مدیره. جای من اثر انگشت گذاشتند. از 15 مهر تا‌کنون باشگاه استقلال، جلسه‌ای نداشته که در آن شرکت کنم. طبق اساسنامه هم رئیس یا نایب رئیس هیات مدیره باید دعوت‌نامه رسمی می‌داد. هیچ یک از قراردادهای مالی هم در هیات مدیره مطرح نشده است.»

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به شکایت خود در مراجع قضایی نسبت به جعل امضا‌ از خود اشاره کرد و با تأکید بر اینکه مراجع قضایی و ذی‌صلاح تصمیم‌گیرنده نهایی در این رابطه هستند و صحبتی با شخص خطیر مدیر عامل باشگاه نداشتم گفت: «سازمان خصوصی‌سازی را در جریان گذاشتم که سیکل کارها قانونی انجام نمی‌شود.»

خانی خطاب به سمیعی با بیان اینکه چرا سمیعی جای بنده امضاء کرده است، افزود: «با وجود ادعایی که دارند مبنی بر اینکه دارای سمت قانونی هستند، چرا جلوی نام خودشان را امضا نکرده‌اند. بعد متمم گذاشتند جای من امضا کردند؟، آن متمم اقرار است. من کی تفویض کردم که جای من امضا کنند.»

وی با اشاره به اینکه این مصوبه شماره ندارد و از طرفی هم بنده در آن جلسه غیبت داشتم، اظهار داشت: «تاریخ صورت جلسه 27 تیر است. ما 21 تیر یک جلسه داشتیم و در اولین صورت جلسه تفویض اختیار کردیم به امضای من و خطیر. جلسه بعدی برج پنج بود، چون همه این‌ها شماره سریال دارد. اگر مراجعه کنید به اسناد شرکت یک دو سه چهار دارد این مصوبه اصلاً شماره ندارد. چرا همین را به معاملات املاک ندادید؟ قرارداد بنگاه 20 شهریور بوده است، پس چرا اصلا اسم من را در قرارداد آوردید.»

خانی این اظهارنظر خود را در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر بیان کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار