استاندار خراسان شمالی:

پیشرفت هر منطقه ای در گرو تامین زیر ساخت ها و توجه به حوزه حمل و نقل است

بجنورد(پانا)_ به مناسبت هفته حمل و نقل ، انجمن های رانندگان و راهداری با حضور مدیرکل و معاونان مجموعه حمل و نقل و راهداری استان ، استاندار خراسان شمالی پیشرفت هر منطقه ای را منوط به فراهم ساختن زیر ساخت ها و توجه به حوزه حمل و نقل دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۴۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت هر منطقه ای در گرو تامین زیر ساخت ها و توجه به حوزه حمل و نقل است

.محمدرضا حسین نژاد کارکنان مجموعه حمل و نقل را جزو افراد اثرگذار و یکی از ارکان پیشرفت هر منطقه دانست و افزود : حمل و نقل از ارکان توسعه هر استان است که باید به فراهم کردن بستر برای امنیت رانندگان ، مسافران و باربران هم اهمیت دهند.
وی با تاکید بر اینکه باید نیازمندی های بخش حمل و نقل رفع شود، اظهار داشت: از امکانات موجود به بهترین شکل ممکن باید استفاده کنیم .
حسین نژاد گفت : سه عامل انسان ، جاده و خودرو را در جاده ها مورد توجه قرار گیرد ضمن آنکه نوسازی ناوگان ها و ماشین آلات راهسازی نیز هم مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مجرب و با تجربه ای در سیستم حمل و نقل استان وجود دارد با همدلی امیدواریم بتوانیم وضعیت حمل و نقل را ارتقا دهیم.
وی در پی درخواست یکی از انجمن ها درخصوص پارکینگ کامیونداران نیز بر حل مشکل پارکینگ کامیون ها تاکید کرد و دستور داد موضوع پارکینگ اجرا و در سال ۱۴۰۳ تمام شود .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز در این دیدار به اقدامات هشت ماهه این مجموعه اشاره کرد و گفت:۱۸۹ کیلومتر راه های اصلی و شریانی با ۱۱۱ میلیارد تومان روکش شد و شش نقطه حادثه خیر رفع و سیزده نقطه دیگر در دست انجام است.
محمد مشتری افزود : ۷۴ کیلومتر راه با اعتبار ۲۷۶ میلیارد تومان زیر سازی و آسفالت و‌۱۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش راه های روستایی انجام شده است .
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون احداث و آسفالت راه روستایی به طول ۱۴۵ کیلومتر ،خرید ماشین آلات راهسازی به تعداد ۱۹ دستگاه ، نصب و راه اندازی سامانه هوشمند ، احداث قرارگاه پلیس انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار