رئیس اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های تهران:

مأموریت مهم انجمن‌های اسلامی، زبده‌پروری در میان نوجوان و جوانان است

شهر قدس (پانا) - رئیس اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های تهران،٬ ماموریت انجمن‌های اسلامی را ایجاد کنشگری در میان میدان، در راستای زبده‌پروری در میان نوجوان و جوانان خواند.

لینک کوتاه کپی شد
مأموریت مهم انجمن‌های اسلامی، زبده‌پروری در میان نوجوان و جوانان است

همایش روسای اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس دخترانه شهرستان قدس با حضور نبی یعقوبی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مهدی چیوایی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قدس و سعید اسماعیلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌قدس در سالن شهید دهنو برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نبی یعقوبی، رئیس اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اهمیت دوران نوجوانی بیان کرد: نوجوان در دوره نوجوانی در بین آمریت و مسئولیت است و چون در فضای اشباع اطلاعاتی قرار گرفته است، تصور می‌کند همیشه درست انتخاب و تصمیم گیری می‌کند، اما اغلب در این فضا اشتباه می‌کند. همسالان در دوره نوجوانی نقش مهمی ایفا می‌کنند و نوجوان به گونه‌ای تابع آنها است. او معمولا نکات را از همسالان بیشتر و بهتر دریافت می‌کند و رهبری آنها را راحت‌تر می‌پذیرد.

یعقوبی ضمن اشاره به تربیت محیطی و خلاقیت تصریح کرد: اگر‌چه تمامی تشکل‌ها هدفی یکسان و مشترک دارند، اما انجمن‌های اسلامی ماموریت متفاوتی را دنبال می‌کند، ماموریت انجمن‌های اسلامی کنشگری در میان میدان در راستای زبده پروری در میان نوجوان و جوانان است.

وی در پایان در راستای نقش اتحادیه انجمن‌های اسلامی بیان کرد: ما در این تشکل دانش‌آموزان را تربیت و‌ توجیه می‌کنیم و بنا است آنها تبدیل به کنشگرانی شوند، تا بتوانند با عملیات‌های فرهنگی بر دیگر نوجوانان و دانش‌آموزان مدرسه تاثیر بگذارند و به آنها کمک کنند تا آنان بتوانند مسیر درست در زندگی را پیدا کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم٬ پرچم‌های انجمن اسلامی و کارت‌های عضویت رسمی این انجمن به نمایندگان دانش‌آموزی مدارس اهدا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار